piątek, 22 czerwca 2012

Black Magic Lovers

PIERWSZY, JEDYNY I NIEPOWTARZALNY BLACK MAGIC CLUB ZOSTAJE OFICJALNIE OTWARTY.

BLACK MAGIC CLUB



Opiekun klubu:
Shiki Furuyama

Przewodniczący: 
Shin Sawada 

Członkowie: 
Kyoko Kamiyama
 Ryu Amakusa
Nathaniel Worter

Członkowie honorowi: 
Selene Michaelis

Opis:  
Klub Black Magic zajmuje się zagadnieniem szeroko pojętej czarnej magii. Pomaga w zrozumieniu jej działaniu oraz uczy jak wykorzystywać zaklęcia zakazane w dobrej wierze ku pomocy białej magii. Nie pozostaje jednak obojętny na niezgodne z czarodziejskim prawem użycie czarnej magii. Uczniowie poznają skutki zbyt długiego używania owej magii, zapoznają się z przypadkami śmiertelnymi oraz wypróbowują zaklęcia na przedmiotach czy roślinach i owadach.

Maksymalna liczba członków:
10

Ograniczenia: 
Klub przeznaczony jest dla uczniów VI i VII klasy. Dzieciaki młodsze są uznane za zbyt młode.

Spotkania: 
poniedziałki -  godzina 21.00
piątki - godzina 20.00

26 komentarzy:

wilczyca pisze...

[dajcie mi krwi, bo nie wytrzymam ze śmiechu $_$]

butterfly pisze...

[zaraz krwi xD nie dali mi zrobić Selene Lovers... to jesteś tu członkiem honorowym :D]

wilczyca pisze...

[wiesz... może to i dobrze .... *powaga*]

butterfly pisze...

[czujesz się zaszczycona? :D]

wilczyca pisze...

[*cisza* można to i tak ująć xD]

akira pisze...

[czy Nath może dołączyć? i jak będą się odbywać te spotkania?]

butterfly pisze...

[ pewnie, że może :) odbywanie spotkań jeszcze uzgodnimy, ale pewnie będzie to po prostu ograniczone do raz w tygodniu by nie uzależniać nikogo od komputera prawda? :) ]

wilczyca pisze...

[ co do ograniczeń - młodość jest jak cukierek .. trochę mdlący w smaku ;)]

Administracja pisze...

Wszystko by było pięknie, gdyby nie to, że to dyrekcja tworzy podstrony. To tak na przyszłość.

butterfly pisze...

[Ale to nie jest na podstronę pani Dyrekcjo. To jest tylko na zachętę dla innych ludków, którzy nie wchodzą na podstrony, bo się w nich gubią - czyt np ja...]

butterfly pisze...

[młodość jest okropna... całe szczęście, że jej część już mam za sobą :D]

wilczyca pisze...

[ja to wiem... xD]

butterfly pisze...

[a skąd? xD bo to mój wymysł. no heloooł!]

wilczyca pisze...

[przeczytałam z twoich myśli buhahaha]

butterfly pisze...

[ty... nie dobra! już Cię nie lubię o! to jest naruszanie mojej prywatności :P]

wilczyca pisze...

[hai hai wakatta ^^ *zrobiła pocieszną minę* też cię lubię xD]

butterfly pisze...

[no wiem ^^ dlatego tak wszystko ci wybaczam :P]

wilczyca pisze...

[uu..co ja tu słyszę haha]

butterfly pisze...

[a ty myślałaś, że co? ^^" że tak po prostu jestem wspaniałomyślna? Akurat...]

wilczyca pisze...

[ja tam nie wiem co w twej głowie siedzi xD może jesteś i sama nie wiesz o tym fakcie xD wyobraź sobie że ja też się tutaj dowiaduję samych ciekawostek o których to nie miałam zielonego pojęcia xD]

Unknown pisze...

[a znajdzie się tu miejsce dla mojej Kasumi? ^^]

butterfly pisze...

[pewnie, tylko zgłoś swą kandydaturę w "Dla Autorów" - - > Zajęcia dodatkowe xD btw... zastanawiam się nad zrobieniem jakiegoś drogowskazu do tych wszystkich opcji, bo połowa ludzików tu tego nie wie. Ja sama trochę się naszukałam....]

wilczyca pisze...

[Shin.. to narysuj 15 wykresów i je połącz xD]

Unknown pisze...

[ano nie jestem zbyt dobra w szukaniu takich rzeczy...w sumie nawet nie wiem czy w dobry miejscu się wpisałam ^^]

wilczyca pisze...

[ależ my cię baardzo dobrze rozumiemy Kas^^]

Unknown pisze...

[oczywiście moja droga, bo jakżeby inaczej ^^]